Od 12 października 2020 r. wizyta osobista jest możliwa, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie pod numerami telefonów dostępnymi poniżej:
Kierownictwo SUP | |
Jarosław Gliński - Dyrektor | 18 44 89 322 |
Tomasz Szczepanek - Zastępca Dyrektora | 18 44 89 324 |
W sprawach dotyczących rejestracji bezrobotnych: | |
Michał Maśko - informacja | 18 44 89 312 |
Bożena Mróz - informacja | 18 44 89 265 |
Marzena Dobosz | 18 44 89 262 |
Marta Fałowska | 18 44 89 297 |
Natalia Skinder | 18 44 89 250 |
W sprawach dotyczących terminów zgłoszeń do SUP: | |
Mateusz Jaskulski | 18 44 89 269 |
Dominik Fecko | 18 44 89 268 |
Agnieszka Brdej | 18 44 89 288 |
POZOSTAŁ TELEFONY | |
Sekretariat | 18 44 89 282 |
Dział Finansowo-Księgowy | |
Cecylia Sromek - Główny Księgowy | 18 44 89 306 |
Marzanna Włodyka | 18 44 89 266 |
Iwona Hotloś | 18 44 89 266 |
Anna Łęczycka | 18 44 89 267 |
Katarzyna Wcześny | 18 44 89 267 |
Dominika Piasecka | 18 44 89 267 |
Dział Organizacji i Administracji | |
Mariola Wnęk - kierownik Działu | 18 44 89 263 |
Albina Tarasek | 18 44 89 282 |
Dariusz Chronowski | 18 44 89 276 |
Krzysztof Chronowski | 18 44 89 276 |
Michał Dutka | 18 44 89 298 |
Dział Informacji, Ewidencji i Świadczeń | |
Iwona Pawlikowska - kierownik Działu | 18 44 89 251 |
Agnieszka Ciszewska-Wróbel | 18 44 89 256 |
Elżbieta Świerczek | 18 44 89 256 |
Beata Krok | 18 44 89 310 |
Kinga Dobosz-Wójsik | 18 44 89 253 |
Dział Usług Rynku Pracy | |
Danuta Pacyna - kierownik Działu | 18 44 89 291 |
Sławomir Gałda | 18 44 89 311 |
Janusz Rzeźnik | 18 44 89 264 |
Anita Kałyniuk | 18 44 89 329 |
Beata Kulig | 18 44 89 270 |
Maja Sikora-Gieniec | 18 44 89 307 |
Dział Programów Rynku Pracy | |
Cecylia Iwan | 18 44 89 294 |
Kinga Bodziony | 18 44 89 334 |
Marcin Rogowski | 18 44 89 270 |
Dorota Staszak | 18 44 89 281 |
Samodzielna Sekcja ds. Obsługi Zatrudniania Cudzoziemców | |
Izabela Obrzut | 18 44 89 309 |
Alicja Nowak | 18 44 89 289 |
Samodzielne Stanowisko ds. Kadr | |
Anna Zembura | 18 44 89 323 |
Ponadto informujemy, iż możliwe jest składanie dokumentów kierowanych do Urzędu do udostępnionego w tym celu pojemnika, zlokalizowanego przy wejściu do budynku.
Zaplanowane wcześniej wizyty w urzędzie zostaną przesunięte na późniejszy termin.
W tym celu, będziemy kontaktować się z Państwem telefonicznie. Nie dotyczy to osób, które otrzymały pisemne wezwanie w celu otrzymania propozycji pracy, stażu, szkolenia lub potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy. Osoby te będą nadal obsługiwane przez doradców klienta, a niestawienie się zgodnie z wezwaniem skutkować będzie pozbawieniem statusu osoby bezrobotnej. W przypadku braku możliwości stawienia się w wyznaczonym terminie, klient ma obowiązek poinformować swojego doradcę klienta o tym fakcie oraz wskazać okoliczności uniemożliwiające wizytę w urzędzie. Pozwoli to na ustalenie kolejnego terminu i zachowanie statusu bezrobotnego.
Bezpośrednia obsługa klienta prowadzona będzie w godzinach 7.00-14.00 według następujących zasad:
- wizyta w budynku jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym z pracownikiem dokładnej daty i godziny wizyty w SUP,
- klienci mają obowiązek korzystania z maseczki oraz dezynfekowania dłoni,
- osoby będą wpuszczane pojedyńczo i kierowane na odpowiednie stanowiska.
W przypadku braku możliwości zgłoszenia na wyznaczony, umówiony termin, klient musi zgłosić ten fakt pracownikowi urzędu, który poinformuje o dalszych krokach.