Informacja dotycząca zmiany organizacji pracy w Sądeckim Urzędzie Pracy

Print Drukuj
Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu informuje, iż wznowiona od 1 czerwca 2020 roku bezpośrednia obsługa klientów odbywa się przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego. Z uwagi na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa zarówno klientów jak i pracowników rekomendujemy korzystanie z usług elektronicznych dostępnych na portalu praca.gov.pl lub załatwianie spraw poprzez kontakt mailowy - sup@sup.nowysacz.pl, telefoniczny oraz z wykorzystaniem platformy epuap.

Od 12 października 2020 r. wizyta osobista jest możliwa, tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie pod numerami telefonów dostępnymi poniżej:
 
Kierownictwo SUP
Jarosław Gliński - Dyrektor 18 44 89 322
Tomasz Szczepanek - Zastępca Dyrektora 18 44 89 324
 
W sprawach dotyczących rejestracji bezrobotnych:
Michał Maśko - informacja 18 44 89 312
Bożena Mróz - informacja 18 44 89 265
Marzena Dobosz 18 44 89 262
Marta Fałowska 18 44 89 297
Natalia Skinder 18 44 89 250
 
W sprawach dotyczących terminów zgłoszeń do SUP:
Mateusz Jaskulski 18 44 89 269
Dominik Fecko 18 44 89 268
Agnieszka Brdej 18 44 89 288
 
POZOSTAŁ TELEFONY
Sekretariat 18 44 89 282
   
Dział Finansowo-Księgowy
Cecylia Sromek - Główny Księgowy 18 44 89 306
Marzanna Włodyka 18 44 89 266
Iwona Hotloś 18 44 89 266
Anna Łęczycka 18 44 89 267
Katarzyna Wcześny 18 44 89 267
Dominika Piasecka 18 44 89 267
 
Dział Organizacji i Administracji
Mariola Wnęk - kierownik Działu 18 44 89 263
Albina Tarasek 18 44 89 282
Dariusz Chronowski 18 44 89 276
Krzysztof Chronowski 18 44 89 276
Michał Dutka 18 44 89 298
 
Dział Informacji, Ewidencji i Świadczeń
Iwona Pawlikowska - kierownik Działu 18 44 89 251
Agnieszka Ciszewska-Wróbel 18 44 89 256
Elżbieta Świerczek 18 44 89 256
Beata Krok 18 44 89 310
Kinga Dobosz-Wójsik 18 44 89 253
 
Dział Usług Rynku Pracy
Danuta Pacyna - kierownik Działu 18 44 89 291
Sławomir Gałda 18 44 89 311
Janusz Rzeźnik 18 44 89 264
Anita Kałyniuk 18 44 89 329
Beata Kulig 18 44 89 270
Maja Sikora-Gieniec 18 44 89 307
   
Dział Programów Rynku Pracy
Cecylia Iwan 18 44 89 294
Kinga Bodziony 18 44 89 334
Marcin Rogowski 18 44 89 270
Dorota Staszak 18 44 89 281
 
Samodzielna Sekcja ds. Obsługi Zatrudniania Cudzoziemców
Izabela Obrzut 18 44 89 309
Alicja Nowak 18 44 89 289
 
Samodzielne Stanowisko ds. Kadr
Anna Zembura 18 44 89 323

Ponadto informujemy, iż możliwe jest składanie dokumentów kierowanych do Urzędu do udostępnionego w tym celu pojemnika, zlokalizowanego przy wejściu do budynku.
Zaplanowane wcześniej wizyty w urzędzie zostaną przesunięte na późniejszy termin.
W tym celu, będziemy kontaktować się z Państwem telefonicznie. Nie dotyczy to osób, które otrzymały pisemne wezwanie w celu otrzymania propozycji pracy, stażu, szkolenia lub potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy. Osoby te będą nadal obsługiwane przez doradców klienta, a niestawienie się zgodnie z wezwaniem skutkować będzie pozbawieniem statusu osoby bezrobotnej. W przypadku braku możliwości stawienia się w wyznaczonym terminie, klient ma obowiązek poinformować swojego doradcę klienta o tym fakcie oraz wskazać okoliczności uniemożliwiające wizytę w urzędzie. Pozwoli to na ustalenie kolejnego terminu i zachowanie statusu bezrobotnego.

Bezpośrednia obsługa klienta prowadzona będzie w godzinach 7.00-14.00 według następujących zasad:
  • wizyta w budynku jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym z pracownikiem dokładnej daty i godziny wizyty w SUP,
  • klienci mają obowiązek korzystania z maseczki oraz dezynfekowania dłoni,
  • osoby będą wpuszczane pojedyńczo i kierowane na odpowiednie stanowiska.

W przypadku braku możliwości zgłoszenia na wyznaczony, umówiony termin, klient musi zgłosić ten fakt pracownikowi urzędu, który poinformuje o dalszych krokach.
Informacje o publikacji dokumentu