Przed wypełnieniem wniosku prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami dotyczącymi udzielania dofinansowania!!!
Kompletne i prawidłowo sporządzone wnioski są rozpatrywane zgodnie z kolejnością wpływu do Urzędu do wyczerpania środków na ten cel. Wnioski zawierające braki lub błędy, będą rozpatrywane po ich uzupełnieniu lub poprawieniu.
Rekomendujemy składanie dokumentów drogą elektroniczną poprzez platformę www.praca.gov.pl. Pozwoli to na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w urzędzie i znacznie przyspieszy rozpatrywanie wniosków. Wniosek wraz z załącznikami należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym i przesłać do urzędu. W przypadku, gdy wniosek składa pełnomocnik, konieczne jest dołączenie pełnomocnictwa.
Proszę korzystać ze wzorów dokumentów zamieszczonych poniżej.
- 15zzc_zasady_samozatrudnieni_v6_24.06.2020.pdf (pdf, 297 KB)
- 15zzc_umowa_samozatrudnieni_z_zalacznikami_v8_24.06.2020.pdf (pdf, 473 KB)
- 15zzc_instrukcja_sam_PSZ-DKDG_v5_11.05.2020_praca.gov.pl.pdf (pdf, 2,5 MB)