Podsumowanie spotkania - Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu

Aktualności

Podsumowanie spotkania

W dniu 25 października 2023 r. w siedzibie Sądeckiego Urzędu Pracy w Nowym odbyło się spotkanie informacyjne dla instytucji szkoleniowych pn. „Nowe uregulowania prawne w zakresie realizacji usług szkoleniowych oraz zamówień publicznych".

Spotkanie miało na celu m.in. omówienie przepisów prawnych i środków  służących zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zasad tworzenia dostępnych cyfrowo dokumentów oraz wymogów jakie należy spełnić w ramach realizowanego projektu niekonkurencyjnego PUP dotyczących dostępności zgodnie z załącznikiem nr 2 pn. „Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027" do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.

W spotkaniu wzięło udział kilkunastu przedstawicieli lokalnych instytucji szkoleniowych współpracujących z  SUP. Spotkanie poprowadził Pan Marek Rogóz – audytor z sądeckiej firmy Omega Audyt.

Nad sprawną organizacją spotkania czuwali pracownicy SUP. Tematyka spotkania okazała się interesująca i ważna dla uczestników, co potwierdziły liczne pytania zadawane podczas prezentacji zarówno trenerowi, jak i obecnym na spotkaniu pracownikom SUP.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w spotkaniu.
 

HtmlBox

Urząd

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Adres:  ul. Zielona 55 33-300 Nowy Sącz
NIP :  734-102-42-70
REGON :  492025071
:  18 44-89-282
Fax :  18 44-89-313
:  sup@sup.nowysacz.pl
Skrytka eDoręczenia: AE:PL-65950-89978-VDRHB-25
Skrytka ePUAP: /68p48bqyyc/SkrytkaESP

Godziny pracy:
7:00 - 15:00

Formularz kontaktowy