- prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków,
- zatrudnienie pracowników, na których otrzymał dofinansowanie.
- formularza rozliczeniowego (do pobrania w załączniku),
- kopii list płac (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) wraz z potwierdzeniem wypłaty (kopia przelewu lub kopia potwierdzenia pobrania wynagrodzenia na liście płac)
- deklaracji ZUS DRA oraz potwierdzeń zapłaty składek (w przypadku Przedsiębiorców otrzymujących dofinansowanie wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne),
- raportów ZUS RSA a w przypadku jego braku oświadczenia o nie występowaniu przerw w opłacaniu składek.
Dokumenty powinny zawierać wyłącznie dane dotyczące tylko pracowników objętych refundacją a w przypadku, gdy zawierają informacje o osobach nieobjętych wnioskiem o dofinasowanie należy nadmiarowe dane zanonimizować.
W przypadku, jeżeli przedsiębiorca/organizacja pozarządowa nie korzystała
z dofinansowania do składek na ubezpieczenia społeczne nie składa dokumentów wymienionych w pkt 3.
Dokumenty powinny być złożone w postaci elektronicznej poprzez platformę www.praca.gov.pl, za pośrednictwem epuap na skrzynkę urzędu lub w postaci papierowej poprzez złożenie na dzienniku podawczym, w budynku Sądeckiego Urzędu Pracy, albo przesłane pocztą na adres Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu,
ul. Zielona 55, 33-300 Nowy Sącz.
W załączeniu formularz rozliczenia.